tisdag 27 april 2010

Inte många knop

Nyopererad, rufsig och lite lullig av smärtstillande sker det inte många knop här på Sandslottet idag. Jag bara ligger här med benen högt och zappar och surfar mest hela tiden. Dagens största actionögonblick var att ta sig ner för trappan och ta emot blommorna som mina kära kollegor skickat mig.

Så jag är lämnad till tv:n och laptopen som förströelse och upptäckte till min fasa vilken skit de visar på tv på dagtid! Det märks att vi inte har så många desperata hemmafruar i Sverige längre eller alla kanske hänger på Fejjan och håller på med farsoten Farmville nuförtiden. Inte ens ett gammalt, grumligt avsnitt av Days of our lives att lida igenom! Stefano Dimera, kom tillbaka - allt är förlåtet.

4 kommentarer:

  1. Men lilla gumsan! Hoppas att du är på (de extra snygga) benen snart. Stor, fet kram!

    SvaraRadera
  2. Är redan på benen och nu kliar såren så jag blir tokig!

    Fetis kram

    SvaraRadera
  3. Jag försöker tyda din särskrivning. Biatch! :o) Får nog ta till lite liposuction för att komma ikapp nu. Lortong.

    SvaraRadera
  4. Mohahhahaha! Vilken taskig särskrivning och jag som är med i skriv-ihop-förhelvete-föreningen. Skämmes tamej f-n. Sorry älskling!

    En riktigt jävla fläskig kram, ska det vara!

    SvaraRadera