lördag 13 februari 2010

Två flinka herrar

Nu glider jag runt med ny frisyr här på Sandslottet. Äntligen har jag fått klippa av riset och är nystylad och piffad på självaste lördagskvällen! Eftersom jag lever ett svennigt liv med melodifestival, lördagsgodis och vinterkräksjukans andra varv (lillebror, igen...) vädrar jag inte nya frillan mer än med ett litet blogginlägg.

Assymetrisk beatleslugg, C-klippta sidor och en varm kopparfärg med lite highlights on top blev resultatet när jag satt modell idag hos de församlade lokala frisörena. Två flinka herrar var på besök och klippte och färgade hela förmiddagen. Frågan är hur det ser ut när jag vaknar i morgon långt från proffsfönar och plattänger? Förmodligen som den "armhålan" jag är van med. Men än så länge är jag fin!

2 kommentarer:

  1. Ooohhhhh SNYGGT! (Att döma av det lilla man ser!) Lägg upp fler bilder så man kan få njuta av hela kreationen.. ...du är alltid vackrast i världen, du. *morr* :o)

    PUSS PUSS!

    SvaraRadera
  2. Fler bilder kommer. Men nu efter förmiddag med mössa ser frillan inte riktigt lika blank och piffig ut längre. Mer som animal i mupparna...

    SvaraRadera