söndag 31 januari 2010

Anger management


Jag har inte bara PMS, som dessutom bara blir värre med åren, jag har ett kasst morgonhumör också. Det kan ju bero på att jag får sova olidigt lite och blir väckt flera gånger varje natt av både ungar och hundar som "knör" i sängen. Eller så är jag bara född sån. Om PMS:en blir värre med åren så har faktist morgonhumöret faktiskt blivit något bättre. Ta i trä...

Men när kvicksilvret envisats med att hålla sig under -15 strecket i flera veckor och vintermörkret håller ett grepp över tillvaron är det svårt att vara sprudlande vid 07.30. Men fantastiska, älskade Morgonpasset i P3, ni får mig alltid att skratta högt i bilen på väg till dagis och jobb. Det är en enastående prestation!

4 kommentarer:

  1. Oj är det så de ser ut. Har faktiskt bara sett Hanna Hellqvist. Alltid förvånande att se radiopratade. Jag var länge kär i Pontus Enhörning, ända tills jag fick se hur han såg ut ;) då övergick förälskelsen till något annat....kompis kanske. Ha ha ha.

    Till helgen kommer linda, kanske kan du ta dig loss lördag kväll om du inte ha något påställt och koma och dricka lite pommac på slottet? Vore så kul.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag får nog kolla in om jag kan lyssna via webben härifrån... ..är närmast mordbenägen på morgonkvisten, och PMS ska vi inte ens diskutera... Dags till veckan och då sammanfaller detta psykotiska tillstånd med 34-årsdagen. Oh joy!

    SvaraRadera
  3. Shit, känns som jag varit på månen och inte kollat kommentarer på gör-länge. Så missade jag alltså Linda! Tänkte jättemycket på er i helgen, på att det var allt för länge sen vi gjorde nåt skoj - som att dricka pommac på slott å så.

    Hur är det med dig? Jag ringer nån dag å kollar.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Anna, *suck* den dagen närmar sig med stormsteg...

    Det går att lyssna via webben och idag fick t o m Ingvar Karlsson, den gamla foten, mig att skratta högt. Bara för att han var gäst på morgonpasset, det är jag helt övertygad om.
    Så klicka dig fram till härligheten och hoppas det funkar för dig med. Grrrrr.

    SvaraRadera